Публикации

Steam група порталу

Здоровенькі були!
Ось на днях замутив офіційну группу нашого багатостраждального порталу у платформі Steam. Хто має бажання — приєднуйтесь!
steamcommunity.com/groups/gameplayua
Там ви ще знайдете нове Лоґо порталу в колишніх відтінках порталу:
Читать дальше

Neverwinter Nights

  • RPG

Ітак NWN, породжена компанією BioWare в 2002 році, вважається абсолютною класикою рольових комп'ютерних ігор. Прабатько славно-відомих dragon age та NWN 2, мав не-слабий вплив на виконання, подачу історії, та технологію рольових ігор цього типу (якщо уявити спектр, на якому із одної сторони буде серія Старих Сувоїв, із надзвичайно відкритим та багатогранним світом, то на іншому кінці буде НВН, із його акцентом на сценарії та особистостях). Що, власне думаю про гру:
Читать дальше

N900 та інші палм-топ іграшки

  • Хард
Давно подумував купити собі смартфон, але був незадоволений тим всім дійством, що твориться на маркетах телефонів. Буквально тиждень назад мій коханий нокія 5300 випав із кишені штанів, і настав йому стрьомний капітальний капець. Більш розтрощеного кавалка техніки я ще не бачив… Сумно. Отже я масивно заґуґлив і знайшов телефон своєї мрії, який можливо скоро буде моїм: Nokia N900.


Чому я так торчу від цього приладу:
Linux!!! Maemo 5 — це відрита ОС в основі якої лежить Дебіан-Лінух. Є чудова можливість дрочити скрипти як завгодно, а також портувати програми із настільної системи. Ще мона поставити крякнутий Android на телефон, але оскільки нокія не хоче ділитись сорсом драйверів, порт працює криво (точніше в цьому відсутні деякі ключові функції), але все-ж! Ігри грати можна.

Є можливість розганяти ЦП…

Ще судячи із чистої залізно сторони — телефон виконаний на ура.

Ми можем грати старі 8-бітні шедеври в більше ніж 10 емуляторах старих систем типу СНЕС, ДОС чи Аміґа…

Мультитаскінґ…

Інтегрований скайп, та-й взагалі це — чудова можливість лазити по інету не потребуючи компа.

Ми підключати його можем до: теликів використовуючи аналоговий кабель, а так само до безпровідних КЛАВІАТУР ТА МИШОК!!! Яблочники подавіться!!! (Головне, що сам із айподом по місту лазить, і тішиться)…

Тобто це — не меньше ніж мініатюрний комп із функцією телефону…
Отже моя міссія: отримати цього милого звіра, підключити його до телика та клавіатури і грати старі Wizard Of Wor, Doom 2 чи System Shock сидячи на дивані та слухаючи Future Pop (зіграний на славнозвісному Commodore C=64) підчас цього дійства… Коли отримаю відпишусь на рахунок функціональності та твіків, які мона зробити.

Бай.
Читать дальше

Mass Effect 3: Перше відео ґеймплею з Е3

  • RPG
Вітаю. ДА: внО вже збирався залити це відео на портал, але не міг добитися поваги зі сторони забившого на реалії реальності сервера. Хотів зразу, тільки но це відео в мережі прявилось додати, але не сталось, і тому всі хто ще не бачив, а я думаю таких небагато лишилось, запрошую до перегляду перших футажів, ґеймплею та системи прокачки в МЕ3, що були зняті на виставці Е3. Приємного перегляду.


PS. Хочу таку ігрову станцію собі додому...:dance:
Читать дальше

Far Cry 3 - Перша інформація

  • Action
Видавництво Ubisoft представило на виставці E3 продовження двох популярних серій шутерів: Far Cry і Brothers in Arms.

Far Cry 3, над яким Ubisoft Montreal працює спільно з Ubisoft Shanghai і Ubisoft Massive, вийде на PC, Xbox 360 і PlayStation 3 в наступному році. У ролі персонажа людина на ім'я Джейсон Броді. Гравцям належить врятуватися з тропічного острова, на якому бешкетують бойовики. Втім, автори обіцяють нелінійний сюжет, так що вирішити, на чиїй стороні битися, ви зможете самостійно.

«Far Cry 3 припідносить щось нове і в той же час спирається на оригінальну основу, що являється характерною рисою ігор Far Cry», говорить Ден Ай, продюсер Ubisoft Montreal. «Незалежно від того, чи ви шанувальник серії Far Cry чи просто випадково зіткнулися з брендом — вдала і монументальна пригодницька розповідь, що ми представляємо, звалить гравців з ніг.» Чи це дійсно так? Ви можете самі переконатись переглянувши геймплейне відео Far Cry 3.

farcrygame.com

Читать дальше

S.T.A.L.K.E.R.: Таємні Стежки 2 (2011)


Дана робота є зміненим і переробленим варіантом попередньої сюжетної історії, яка переплітається з вже відомими по ТТ квестамі і яка більш глибоко розкриває причину появи головного героя в Зоні.

Інформація про гру
Модифікація гри: S.T.A.L.K.E.R.: Тіні Чорнобиля
Дата виходу гри: 20 березня 2007
Дата виходу модифікації: 13 лютого 2011
Жанр: Action (Shooter) / 3D / 1st Person / Mode
Офіційний сайт гри: soc.stalker-game.com / soc.stalker-game.ru
Читать дальше

S.T.A.L.K.E.R. 2 - радіо Вільної Зони ...


Захід був гарний. Визирнло сонце одягнуло дерева в нові плаття з позолотою, малинове небо заворожувало своєю красою. А внизу все йшло своєю чергою. На базі «Свободи» охоронець позіхнув і подивився в бінокль на граючих в квача псевдо-собак і кабанів. Підійшла дівчина дала йому п'ять і увійшла в невеликий вагончик поруч. Сівши на стілець, вона наділа навушники і натиснула на перемикач…

— Та тут все просто, брат. Комусь це здасться дивним. А ми от вирішили вийти в ефір…

Сива, ді-джей РСЗ

Тріск у навушниках оповістив дівчину про те, що станція таки ще працює, і вона посміхнулася сама собі: треба буде подякувати радистам.

— Доброго всім вечора, мени! Звичайно ж, якщо знайдуться гьорли — то і їм наше з пензликом. Погода сьогодні відмінна, на залитих сонцем вечірнім галявинах граються кабани, а в тінях радіація. Для початку дозвольте запитати: а чи знали ви, що про нас уже зробили не одну гру для комп'ютера? Так, мени і гьорли, все так і є. Ви запитаєте, хто? А якась там компанія GSC Game World, і треба сказати — хлопці знають свою справу на п'ять, та прибуде з ними Джа! Вийшло вже три гри, але сьогодні я хочу торкнутися не їх — до виходу готується гра S.T.A.L.K.E.R. 2, і до мене потрапили новини по цій грі. Зовсім випадково прийшов до нас на базу наш брат з вільних сталкерів і приніс ці новини. Переді мною зараз кілька листів з питаннями і відповідями керівника цих славних хлопців, і ще багато чого. Почнемо ж!
Читать дальше

S.T.A.L.K.E.R.: Тіні Чорнобиля - Lost World Condemned Mod



Опис моду: Ви коли-небудь хотіли потрапити в ту зону відчуження про яку пишуть у книжках? Звичайно в багатьох книгах є розбіжності, але одне залишається незмінним — це почуття невідомості, оманливої ​​порожнечі, занедбаності й страху зробити крок вперед. Якщо є бажання відчути на своїй «шкурі» всю силу цієї стихії аномальної природи, то це мод для вас. З першої хвилини не буде ніяких поблажок. Перед вами темна, повна невідомості, атмосфери і чарівних панорам зона, де кожен кущ може бути небезпечним а кожен подих останнім. Мод наближає ТЧ до жанру survival horror. У грі ви не раз побачите туман а-ля Сайлент Хілл і натяки на почерк фільму Обитель Зла.

Офіційний сайт проекту.
Читать дальше

S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті / ARS Call of Pripyat Mod v0.4 + v0.4.1 + v0.4.2 + патч 1.6.01



Основні нововведення:
Можливість спати в спальнику.
Можливість зняття грошей з трупів.
Можливість зняття броні і шоломів з трупів.
Костюм спавниться на кожному трупі (крім зомбі) і завжди відповідає візуальному вигляду.
Ступінь зношеності костюма на трупі залежить від кількості і локалізації ушкоджень, отриманих неписям продовж життя.
Після зняття костюма, варто вам на кілька секунд відвернутися, труп «переодягнеться» в спіднє.
Можливість використовувати гітару, гармошку і рацію.
Можливість закладати тайники.
У гру додані всі відсутні бронежилети і шоломи.
Всі броніки можна покращувати.
Неписі знімають броню і шоломи з трупів і переодягаються.

Читать дальше

Mass Effect 3 - Перше прев'ю з журналу Game Informer

  • RPG
Джо Джуба, журнал Game Informer
Травень 2011



Ви пощадили королеву Рахні. Врятували Ешлі. Передали базу Колекціонерів в руки Примари. Або ж нічого з цього ви не робили. BioWare тримає основний сюжет серії Mass Effect в чітких рамках, але гравці можуть вплинути на нюанси історії своїми рішеннями. А результат — армія фанатів, кожен з яких володіє особливим внутрішнім зв'язком з їх власним командером Шепардом і унікальним поглядом на події всесвіту Mass Effect. Чоловік чи жінка, чи герой відступник, солдат чи адепт — образ Шепарда складається з величезної кількості рішень, що приймаються в Mass Effect 1 і 2. Але, хоча ці рішення часто впливають на всю галактику, ніщо з того, що ви зробили раніше, не змогло змінити похмурої картини, з якою стикається Шепард на початку Mass Effect 3: почалося вторгнення Женців. Повномасштабна війна з цими розумними машинами змушує Шепарда відповісти за свої дії і побачити те, про що говорилося з самого початку трилогії.

Mass Effect обертається навколо конфлікту галактичних масштабів; цілі світи і цивілізації поставлені під удар, і їхні долі залежать тільки від Шепарда. Подібний розмах кумедно контрастує з досить скромними розмірами місця, де беруть початок пригоди «Нормандії» та її екіпажу. Серія Mass Effect розробляється в студії BioWare, розташованої в Едмонтоні, провінції Альберта. Будівлю було сполучено із звичайним тризірковим готелем — вид з вікна офісу, який ділять засновники студії Рей Музика і Грег Зещук, виходить тільки на ресторан і фонтан у фойє цього готелю. Тим не менше, ці непримітні декорації послужили стартовим майданчиком для однієї з найбільш амбіційних і шанованих франчайзів ігрової індустрії. Саме тут розпочалася трилогія Mass Effect, і в даний момент тут же розробляється Mass Effect 3 та битва за порятунок галактики.
Читать дальше