Избранное

N900 та інші палм-топ іграшки

  • Хард
Давно подумував купити собі смартфон, але був незадоволений тим всім дійством, що твориться на маркетах телефонів. Буквально тиждень назад мій коханий нокія 5300 випав із кишені штанів, і настав йому стрьомний капітальний капець. Більш розтрощеного кавалка техніки я ще не бачив… Сумно. Отже я масивно заґуґлив і знайшов телефон своєї мрії, який можливо скоро буде моїм: Nokia N900.


Чому я так торчу від цього приладу:
Linux!!! Maemo 5 — це відрита ОС в основі якої лежить Дебіан-Лінух. Є чудова можливість дрочити скрипти як завгодно, а також портувати програми із настільної системи. Ще мона поставити крякнутий Android на телефон, але оскільки нокія не хоче ділитись сорсом драйверів, порт працює криво (точніше в цьому відсутні деякі ключові функції), але все-ж! Ігри грати можна.

Є можливість розганяти ЦП…

Ще судячи із чистої залізно сторони — телефон виконаний на ура.

Ми можем грати старі 8-бітні шедеври в більше ніж 10 емуляторах старих систем типу СНЕС, ДОС чи Аміґа…

Мультитаскінґ…

Інтегрований скайп, та-й взагалі це — чудова можливість лазити по інету не потребуючи компа.

Ми підключати його можем до: теликів використовуючи аналоговий кабель, а так само до безпровідних КЛАВІАТУР ТА МИШОК!!! Яблочники подавіться!!! (Головне, що сам із айподом по місту лазить, і тішиться)…

Тобто це — не меньше ніж мініатюрний комп із функцією телефону…
Отже моя міссія: отримати цього милого звіра, підключити його до телика та клавіатури і грати старі Wizard Of Wor, Doom 2 чи System Shock сидячи на дивані та слухаючи Future Pop (зіграний на славнозвісному Commodore C=64) підчас цього дійства… Коли отримаю відпишусь на рахунок функціональності та твіків, які мона зробити.

Бай.
Читать дальше

Far Cry 3 - Перша інформація

  • Action
Видавництво Ubisoft представило на виставці E3 продовження двох популярних серій шутерів: Far Cry і Brothers in Arms.

Far Cry 3, над яким Ubisoft Montreal працює спільно з Ubisoft Shanghai і Ubisoft Massive, вийде на PC, Xbox 360 і PlayStation 3 в наступному році. У ролі персонажа людина на ім'я Джейсон Броді. Гравцям належить врятуватися з тропічного острова, на якому бешкетують бойовики. Втім, автори обіцяють нелінійний сюжет, так що вирішити, на чиїй стороні битися, ви зможете самостійно.

«Far Cry 3 припідносить щось нове і в той же час спирається на оригінальну основу, що являється характерною рисою ігор Far Cry», говорить Ден Ай, продюсер Ubisoft Montreal. «Незалежно від того, чи ви шанувальник серії Far Cry чи просто випадково зіткнулися з брендом — вдала і монументальна пригодницька розповідь, що ми представляємо, звалить гравців з ніг.» Чи це дійсно так? Ви можете самі переконатись переглянувши геймплейне відео Far Cry 3.

farcrygame.com

Читать дальше

S.T.A.L.K.E.R.: Тіні Чорнобиля - Lost World Condemned Mod



Опис моду: Ви коли-небудь хотіли потрапити в ту зону відчуження про яку пишуть у книжках? Звичайно в багатьох книгах є розбіжності, але одне залишається незмінним — це почуття невідомості, оманливої ​​порожнечі, занедбаності й страху зробити крок вперед. Якщо є бажання відчути на своїй «шкурі» всю силу цієї стихії аномальної природи, то це мод для вас. З першої хвилини не буде ніяких поблажок. Перед вами темна, повна невідомості, атмосфери і чарівних панорам зона, де кожен кущ може бути небезпечним а кожен подих останнім. Мод наближає ТЧ до жанру survival horror. У грі ви не раз побачите туман а-ля Сайлент Хілл і натяки на почерк фільму Обитель Зла.

Офіційний сайт проекту.
Читать дальше

Mass Effect 3 - Перше прев'ю з журналу Game Informer

  • RPG
Джо Джуба, журнал Game Informer
Травень 2011



Ви пощадили королеву Рахні. Врятували Ешлі. Передали базу Колекціонерів в руки Примари. Або ж нічого з цього ви не робили. BioWare тримає основний сюжет серії Mass Effect в чітких рамках, але гравці можуть вплинути на нюанси історії своїми рішеннями. А результат — армія фанатів, кожен з яких володіє особливим внутрішнім зв'язком з їх власним командером Шепардом і унікальним поглядом на події всесвіту Mass Effect. Чоловік чи жінка, чи герой відступник, солдат чи адепт — образ Шепарда складається з величезної кількості рішень, що приймаються в Mass Effect 1 і 2. Але, хоча ці рішення часто впливають на всю галактику, ніщо з того, що ви зробили раніше, не змогло змінити похмурої картини, з якою стикається Шепард на початку Mass Effect 3: почалося вторгнення Женців. Повномасштабна війна з цими розумними машинами змушує Шепарда відповісти за свої дії і побачити те, про що говорилося з самого початку трилогії.

Mass Effect обертається навколо конфлікту галактичних масштабів; цілі світи і цивілізації поставлені під удар, і їхні долі залежать тільки від Шепарда. Подібний розмах кумедно контрастує з досить скромними розмірами місця, де беруть початок пригоди «Нормандії» та її екіпажу. Серія Mass Effect розробляється в студії BioWare, розташованої в Едмонтоні, провінції Альберта. Будівлю було сполучено із звичайним тризірковим готелем — вид з вікна офісу, який ділять засновники студії Рей Музика і Грег Зещук, виходить тільки на ресторан і фонтан у фойє цього готелю. Тим не менше, ці непримітні декорації послужили стартовим майданчиком для однієї з найбільш амбіційних і шанованих франчайзів ігрової індустрії. Саме тут розпочалася трилогія Mass Effect, і в даний момент тут же розробляється Mass Effect 3 та битва за порятунок галактики.
Читать дальше

Офіційний українізатор гри С.Т.А.Л.К.Е.Р. Поклик Прип'яті


Українізатор гри «S.T.A.L.K.E.R. Поклик Прип’яті» ставиться на будь яку ліцензійну російську версію. Всі тексти перекладено. Озвучено практично все, крім реплік угрупування «Долг» і «Моноліт»

Завантажити(139.9Mb)
Читать дальше

Офіційний українізатор гри С.Т.А.Л.К.Е.Р. Чисте Небо


Гра повністю перекладена на українську мову. І хоча всі тексти перекладені на українську мову, озвучення пішло трохи далі, ще реалістичніше представляючи кожне угрупування. «Долг» говорить російською мовою, а, наприклад, бандити в основному спілкуються на суржику — що в комплексі додає особливий колорит грі. Хочеться відзначити, що українська локалізація встановлюється на російську ліцензійну версію гри і працюватиме з будь-яким встановленим у вас патчем. Приємної гри!

Завантажити(245Mb)
Читать дальше

Офіційний українізатор гри С.Т.А.Л.К.Е.Р. Тіні Чорнобиля


Для встановлення україномовного патча дотримуйтеся інструкцій програми інсталяції. Українською мовою перекладені всі тексти, озвучення зроблене концептуально (угрупування «Долг», військові і найманці говорять російською). Патч-українізатор встановлюється на російську версію гри версії 1.0005 і вище. Для повноцінної роботи мережевої гри необхідний патч 1.0006. Приємної гри!:)

Завантажити(145Mb)
Читать дальше

Ідеї Morrowind відродяться в Skyrim

Багато хто вважає, що The Elder Scrolls 3: Morrowind була більш вдалою, ніж Elder Scrolls 4: Oblivion. У чому секрет? Співробітники студії Bethesda не раз ставили собі це питання і в результаті вирішили, що однією з причин популярності Morrowind була її інопланетна атмосфера. Ті, хто побував тут хоча б раз, відразу згадають неземні пейзажі, дивних літаючих тварин і гігантські гриби, унікальну культуру, історію і релігію світу Нірн. «Все мало здаватися неземним, ви, гравці, мали відчувати себе чужинцями, а знайомі елементи лише дозволяли вам освоїтися з новим світом на самому початку пригоди. Вся атмосфера гри казала вам, що ви тут сторонній, змушувала відчувати себе не в своїй тарілці », — говорить креативний директор студії Bethesda Тодд Говард.

«У Oblivion ми зробили якусь столичну провінцію, хотіли повернутися до класичного фентезійному світу (як в Arena і Daggerfall), який приваблював більш вишуканою і затишною атмосферою. Але в результаті ми пожертвували тим, що робило Morrowind особливою грою: чарівним відчуттям першовідкривача незвіданих земель», — додає він. У The Elder Scrolls 5: Skyrim студія вирішила спробувати знайти золоту середину між третьою і четвертою частинами гри, зробити з неї «сувору фентезі». Подивимося, як їм це вдасться: холодні простори Скайріма почнуть прийом своїх першовідкривачів з 11 листопада цього року.
Читать дальше

Найвидатніші ігри індустрії

Ось, що я подумав. Давайте кожен з нас напише прро свою улюблену стару гру, та про те, що вона означала та означає для всієї ігрової індустрії. Тобіж будем говорити про класику, допустимо до 2004 року — бо саме тоді стався цей переломний момент, коли розробники зрозуміли, що гроші заробляти можна не тільки диявольськи — оригінальними світами та іграми в цілому, але-й треш-екшн-видовище стрілялками типу КоД, крайсіс, ФК2 мас-ефект 2 і так далі… А ще тоді почали перерозробляти класику і робити з неї трешовий кал для мас… Тому давайте зануримось в океан ностальгії, і будем згадувати старі хороші ігри, в яких розробники ще хотіли показати та створити оригінальні світи, хороші сценарії, та незабутні ігрові процеси. Помоєму річ благородна — школоті немає що сказати, хтозь знайде щось нове для себе пограти, хтось розповість про свій архенереальносуперовий Фол2 ітд. Ура.


ПС: Кількість та якість не будем обмежувати. ;)

Half-Life, NOLF2, QUAKE II, DooM (O_o), Arcanum, Fallout, Baldurґs Gate, Newerwinter Nights, Serious Sam, Silent Hill, Enclave, Cossacks, Chasm, Age of Ampires, Civilisation, Freedom Fightersm, NFS Porsche Unl… and so on----
Читать дальше

Анабіоз: Сон розуму (Cryostasis: Sleep of Reason)

  • Action
[img="http://i009.radikal.ru/0901/67/f168831ab506.jpg"]
* Жанр: Action
* Мультиплеер: Не оголошений
* Розробник: Action Forms
* Видавець: Atari
* Видавець в Росії: 1c
* Дата реліза: весна 2008
* Офіційний сайт гри: [url=http://www.cryostasis-game.com/][url]http://www.cryostasis-game.com/

«Анабіоз: Сон розуму» — оч-ч-чень страшний і холодний екшен від української команди Action Forms. Головний герой — полярник — потрапляє на корабель, що загубився в льодах. Трагедія, що розігралася на нім багато років тому, не закінчилася і до цього дня. Судно живе своїм, трішки аномальним життям: нам доведеться зіткнутися з примарами, нез'ясовними явищами і ще багато чим.

Гра дуже сильно орієнтується на сюжет — крім проглядання класичних скріптових роликів і читання щоденників, герой зможе проникати в ментальну пам'ять інших персонажів, беручи участь в подіях, які відбулися давним давно. Величезна увага приділяється на боротьбі з холодом — без навичок виживання при низьких температурах ви проживете в «Анабіозі» дуже недовго.


Далеко не кожна гра так яскраво примушує до роздумів… Звичайно, є чимало адвентюр і квестів, у яких доводиться роз'язувати головоломки, ребуси, завдання, щоб в кінцевому результаті опинитись на вірному шляху, дійти до поставленої мети чи розгадати таємницю… Під впливом таких ігор розвивається логіка, інтуїція, кмітливість. Цього неначе й достатньо. Та чи під силу буденній грі вдосконалити людину в духовному плані? Чи до снаги їй пояснювати вищі матерії? Чи може вона змусити задуматись над перипетіями одвічної боротьби добра зі злом? До недавніх пір гадав, що ні… Однак «Анабиоз: Сон разума» довів мені протилежне. Сюжет гри глибоко просякнутий філософією, яку обрамлюють розповіді-притчі про Данко (М.Горький «Старуха Изергиль»). Як і в будь-якій притчі, тут нічого не подається прямим текстом, однак, кожна розповідь, що пролунає, безпосередньо переплітається з подіями на екрані. Пояснення є завжди, всюди і всьому, але не всі їх швидко знаходять і правильно розуміють.


Перенесемося за полярне коло. Які відразу виникають асоціації? Одвічні холод, сніг, крига… Впевнений, що мало хто скаже — життя. Але й за таких умов живуть люди. Вони постійно борються з лютими морозами та знають справжню ціну тепла. «Анабиоз: Сон разума» дає змогу відчути себе одним із них. Проте холод не буде єдиною проблемою, з якою зустрінеться наш головний герой...

Отже… Отримавши терміновий виклик, простий радянський полярник Олександр Нестеров відправляється на атомний криголам «Северный ветер». Однак його собача упряжка провалюється крізь тонкий лід. Ось тут все й починається… Ледве виживши, наш герой раптом виявляє в себе дивну здатність проникати у спогади людей та змінювати їхні дії, вчинені в минулому. Це вміння розробники гри (київська студія Action Forms) вишукано назвали — Ментальне Ехо (Mental Echo). І ось Нестеров дістається до криголаму, який на превелике здивування, потерпів від серйозної аварії. Тепер на кораблі панують Холод і… його раби. Що ж сталося з Капітаном і командою? У пошуках відповідей на це та інші запитання ми проведемо в сукупності більше десятка захоплюючих годин у полоні гри...


Згідно задуму розробників «Анабиоза...» — це в першу чергу survival horror. Однак, гра важко ототожнюється з такими відчуттями як страх чи жах. Швидше можна говорити про присутність надзвичайно сильної атмосфери, яка навіює певний дискомфорт, невпевненність у наступному кроці. «Анабиоз...» — це сукупність ігрових жанрів, зокрема, тут зустрінемо елементи first person shooter, action i навіть adventure.

Найважливішим фактором для всіх живих і фізичних об'єктів в ігровому світі — є система балансу тепла і холоду. Впродовж усієї гри необхідно орієнтуватись на спеціальний датчик, який показує температуру навколишнього середовища та самопочуття головного героя. Основний ресурс життя — тепло. Зігрітись можна за допомогою нагрівачів, пічок, світильників тощо. Відшукавши джерело тепла, Нестеров знімає рукавиці та зігріває руки. Слід пам'ятати, що температура тіла строго залежить від температури середовища. Довге перебування на вулиці, де панують суцільний мороз і люта хуртовина, погано відіб'єтья на здоров'ї героя та може викликати переохолодження (читай: митєву загибель). Ворожі удари й кулі теж матимуть негативні наслідки.

Безсумнівно, слід відзначити дивовижно приємний геймплей і легко освоюване керування. Теплий одяг дещо сковує рухи головного героя: на карколомні стрибки й акробатичні трюки можна не розраховувати. Та й пересувається полярник не надто швидко.


Adventure-складова «Анабиоза...» найяскравіше проявляється під час Mental Echo. Втручаючись саме в такі моменти, головному героєві (читай: гравцеві) необхідно добре подумати, перш ніж змінити чужу долю. Кожен спогад — це черговий крок до істини, окремо написана історія. Поступово, крок за кроком нам вимальовуватиметься картина повільної гибелі криголама. Команда відчайдушно боролася, однак її зусиль було недостатньо...

Вже при першому знайомстві з кораблем ми виявляємо, що він такий вже й пустий… Створіння, в минулому звичайні люди, пристосувались до жорстких умов півночі, загубивши при цьому як розум, так і душу. До непроханого гостя вони налаштовані далеко не привітно. Зціпивши зуби, сміливому полярнику будь-якими методами доведеться з ними боротися. На початках вирішуватимемо проблеми через рукопашні бої. Згодом вже користуватимемося й вогнепальною зброєю, арсенал якої доволі невеликий. Під час перестрілок, поведінку монстрів важко назвати винахідливою, зазвичай, вони просто йдуть напрямки в атаку. В нашому становищі, оскільки перезарядка зброї триває досить довго, бажано вкладатись в одну обойму. В окремих випадках, щоб перемогти суперника, необхідно банально викласти в нього весь магазин ППШ (71 патрон, до речі).


Як вже зазначалося, «Анабиоз...» — гра надзвичайно атмосферна. Далеко не останню роль відіграє й чудове звукове оформлення. Приємний скрип снігу під ногами, пронизливе завивання хуртовини… Все це допомагає відчути справжню полярну романтику.

Неможливо однозначно оцінити графіку «Анабиоза...». Загалом вона начебто і посередня. Негативний осад залишають незграбні моделі персонажів. Однак ефекти, пов'язані з холодом, просто заворожуючі. Тисячі звисаючих льодяних бурульок, морозяні візерунки на стінах і вікнах — милуватися ними можна вічно. Проте основною фішкою сміливо можна назвати зображення процесу танення паморозі та замерзання води. Впевнений, що такого ви не побачите в жодній іншій грі...


Краса вимагає жертв. «Анабиоз...» надто вже вимогливий до використовуваного «заліза». Для комфортної гри без жодних підторможувань і різких падінь fps вам знадобиться комп'ютер топової конфігурації.

Загалом підсумовуючи сказане вище, варто від душі привітати українських розробників в особі Action Forms з вдалим втіленням їхніх задумів у черговому ігровому проекті. Незвичне та нестандартне завжди важко піддається кількісному оцінюванню, але за будь-яких умов «Анабиоз: Сон разума» стоятиме в одному ряду з надзвичайно вдалими іграми.
Читать дальше